Nova Polyclinic Urla adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.
Adres : Korutürk, Mithatpaşa Cd. Yanyolu No:175, Balçova – İzmir
Telefon : (0232) 404 44 00
Nova Polyclinic Urla Yol Tarifi
Nova Polyclinic Urla İzmir ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Korutürk, Mithatpaşa Cd. Yanyolu No:175, Balçova – İzmir olan Nova Polyclinic Urla, işletmesine (0232) 404 44 00 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Nova Polyclinic Urla ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Nova Polyclinic Urla yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Nova Polyclinic Urla hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Nova Polyclinic Urla ile iletişime geçebilirsiniz.
Lazer Epilasyon sitemizde yer alan Nova Polyclinic Urla ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından otomatik çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Nova Polyclinic Urla için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Nova Polyclinic Urla bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Nova Polyclinic Urla sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Öncelikle Novar Balçova müşterisiyim. 3 Aydır lazer epilasyona gidiyorum bacak ve kol için, daha önce farklı bölge lazer epilasyon geçmişim var ismi bilinen bir merkezde burada belirtmiyorum. Şimdi 3 aydır olan deneyimim ve kıyaslamam neticesinde isim yapmış evet ama kurumsallıktan çok ve çok uzaktalar. Hemen sıralamak isterim.
1. Novar gelen müşterilerinin hiçbirine hayır demeyip geri çevirmiyor bu covid döneminde bile olsa hınca hınca her saatte dolular. Aşağı ve yukarı şeklinde 5 kişilik gruplar halinde genelde alım yapıyorlar bir o kadar bekleme salonunda beklerken aynı süreyi yukarıda ve aşağıda işlem için çağırdıkları yerde bekliyorsunuz.
2. Randevu alsanız da almasanız da bir işlem için 2 saat beklediğimi biliyorum ciddi anlamda ana seans ve kontrol fark etmiyor.
3. Günümüzde teknoloji bu kadar yaygın iken hala müşteri kayıtlarını bir A4 şeklinde ki karton kağıtlara yazmaları ve takip etmeleri çok basit bir yöntem, bilgisayar sistemi üzerinden takip edilip randevulu hastalara öncelik verilip tabi ki randevusuz olanlar da çok bekletilmeden alınmalıdır. Bu konuda kesinlikle gelişmeliler çünkü o karton kağıt sırasını neye göre diziyorlar gelenler olduğunda ben takip ettim ama anlayamadım.
4. Her seansınıza farklı hemşire giriyor bu bana doğru bir yöntem gelmedi en azından kontrol ve seans aralığına kişi bazında aynı hemşire girmelidir. Kıl dökülme takibini yapabilmeleri açısından.
5. Kıyaslama sebebim daha önce farklı bölgem için yine İzmirde isim yapmış bir merkezde inanın çok daha kurumsal ve kaliteli hizmet alıyorsunuz, bilgisayar ortamında doktorunuz takip edip randevulu iseniz kesinlikle saatinde giriyorsunuz en fazla diyorum bekleme süreniz gerçek anlamdan bir yoğunluk olsa bile yarım saati geçmez deneyimledim. Sizi takip eden doktorunuz aynı kişi asla değişmez. Bu sebepler dolayısıyla evime yakın diye tercih etmiştim ama bu kadar bekleme süresi insanları gerçekten hizmet anlayışınızdan soğutuyor lütfen bunları okursanız eğer firmanızda geliştirme anlamında teknolojik sistemlerden yararlanıp gerçekten randevu sistemine geçerseniz inanın sizler içinde çok daha iyi olur. Hemşireleriniz çalışma saatlerini de aşmamız olur böylelikle….
Hayatımda gördüğüm EN REZALET işletme(!) Karşınıza 6ay sonra 50TL gibi komik bir rakamla borç da çıkarabilirler, kontrol seansı için ama günü geçmiş gibi bir cümleyle para da talep edebilirler. (kontrol seansı 10gün içindeymiş ama ben 19.gün gelmişim) Kaç senedir başka yerde devam eden lazer uygulamam var ve 6ayda bir tek tük kalan tüy için novarı tercih etmiştim. BİR DAHA ASLA NE GELİRİM NE DE TAVSİYE EDERİM. Aklı olan böyle paracı işletmelerden uzak dursun. Bir de alaycı tavırlarla göz deviren bir hanımefendiyi işletme sorumlusu diye oturtmuşlar. Asla sizi anlamaya çalışmayan orta yol bulmaya çalışmayan ve müşteri memnuniyetini zerre önemsemeyen biri kendisi. Yapıcılıktan öte biraz sakin olun biz sizin dosyanızı iptal edelim canım diyor bir de. Yazıklar olsun izmirin göbeğinde böyle bir işletme yer aldığı için. Verdiğim hiçbir kuruşu helal etmiyorum.
Lazer seanslarında titiz değiller, işi biraz sallıyorlar gibi, sanırım daha fazla sayıda seansa ihtiyaç duyulsun diye. Zaten öyle olmalı ki, kesin sonuç veren iğneli epilasyon cihazı arızalı diye diğer cihazlara yönlendiriyorlar, bu arada cihaz bir yıldır bozuk(yersen). Personel sirkülasyonu çok fazla, bu da demektir ki tırt bir yönetim anlayışı var. 15günlük lazer kontrol sürecini menstural sebeple 3gün mecburen geçirmiş olmama rağmen tekrar ücretlendirmeye kalktılar. Baştaki yöneticiyi değiştirmeleri lazım, insan ilişkilerinde sınıfta kalır. Bir daha gitmeyi düşünmüyorum. Kimseye de önermem. Edit: Yorumum “Novar3 Balçova Kliniği” içindir.
Yorumlara bakıp şaşırdım. Öncelikle pandemi döneminde son derece temiz ve hijyenik. İçiniz rahat olsun. Prp, mezoterapi, botoks uygulamaları yaptırdım. Hem doktor hem ilgili hemşireler çok dikkatli ve titizdi. Doktorları da hemşireleri de işinin ehli. Ben tüm çevreme tavsiye ettim aksi düşünen olmadı.
Berbat bir yer uzak durun. Müşteriye hizmet ve saygı çok düşük. Resmen seri üretime bağlamışlar. 10 dakikada üstün körü lazer işlemini yapıp ardından sizi hemen postalayıp sıradaki müşteriye geçiyorlar. O kadar özensiz yapıyorlar ki, amaçları sizi daha fazla seansa getirtmek ve daha çok paranızı almak. Çalışanları aşırı suratsız ve sanki size iyilik yapıyorlarmış gibi tam tersi sizden minnet bekliyorlar. Kısacası iğrenç bir yer. Çok daha ağır şeyler yazmak istiyorum ama insanlığımdan kendimi tutuyorum.