Estetikcentrum

4.4
(183)

Estetikcentrum adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Studentgatan 6, Malmö – Sweden

Telefon : 040-656 66 60

Estetikcentrum Yol Tarifi

Estetikcentrum

Estetikcentrum Sweden ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Studentgatan 6, Malmö – Sweden olan Estetikcentrum, işletmesine 040-656 66 60 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Estetikcentrum ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Estetikcentrum yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Estetikcentrum hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Estetikcentrum ile iletişime geçebilirsiniz.

Lazer Epilasyon sitemizde yer alan Estetikcentrum ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından otomatik çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Estetikcentrum için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Estetikcentrum bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Estetikcentrum sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 4.4 / 5. Toplam Oy : 183

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Estetikcentrum Yorumları

  1. Gitmedim ama yorumları okumak istedim ve bu sizin için iyi değil çocuklar! İnsanlar memnuniyetsizliklerini dile getirdiklerinde bir sürü bahane. Dikişler deriye gelince dehşete düştü! Hayır, teşekkürler. Başka bir klinik seçmek ve yorumlar için teşekkürler!

    İncelememden sonra cevabınız için teşekkür ederim. Evet, size gitmeden bir inceleme yazdım ama siz genel bir fikir edinmek için diğer incelemelere yöneliyorsunuz. Ve onlardan başka bir yer seçmeyi tercih ederim. Tekrar açıkla ve kahve için teşekkür et, ama sakın!

  2. Var på estetikcentrum för att göra om en 10 år gammal bröstförstoring som originellt gjordes på ett annat ställe.

    Då jag bara är en dag post op så kan jag enbart skriva om min upplevelse och inte resultat än, men återkommer med det när jag kan se hur det slutgiltiga resultatet blev.

    Opererades två gånger, första gången för att ta bort kapselbildning och byta till nya implantat och andra gången för att något var fel på det ena nya implantatet samt att kirurgen passade på att rätta till det andra som hade “fallit” lite.
    Faktumet att dom gjorde den bedömningen gör det tydligt att dom bryr sig om att resultaten blir bra i långa loppet vilket jag uppskattar.

    Har haft en väldigt positiv upplevelse när jag varit i kontakt med sjuksköterskor, undersköterskor, anestesiologer och kirurg.

    Alltid blivit trevligt bemött och fått snabba svar ifall jag har haft några frågor.
    Jag var även väldigt gnällig efter första operationen (då dom tog bort de gamla kapslarna) och alla visade mycket tålamod med mig samt omtanke.

    Är överlag väldigt nöjd hittills, all personal känns väldigt seriös och kunnig så kommer vända mig hit igen om jag skulle vilja göra något annat i framtiden.

  3. Dr. ile konsültasyon için randevu aldı. Farooq Nasseri. Resepsiyondaki kızlar dünyanın en iyi muamelesini yaptılar ve bir övgüyü hak ettiler. Ancak, istişarenin kendisi bir FELAKETti! Bir toplantı beni hiç bu kadar hayal kırıklığına uğratmamıştı. Doktor İsveççeyi zar zor biliyordu ve mümkün olduğunca İngilizce ile Danca arasında gidip geldi. 10 dakika sonra ve 600 kron daha fakir, prosedürle ilgili herhangi bir bilgi olmadan ayrıldım. Google bana bu karakterden daha fazlasını 5 dakikada anlattı. Eve gitmeden önce bu tamamen değersiz deneyimi sindirmek için zamanım olsaydı, her kuruşunu geri talep ederdim.

  4. Ciddi olmayan ve kötü muamele. Bir konsültasyon için gitti ve tedavi önerildi. Birkaç tedavi ve büyük masraflardan sonra, konsültasyon sırasında dile getirdiğim dilekler için tedavinin hiç yardımcı olmadığı ortaya çıktı. Bunu öğrenmemin nedeni, terapistim bana tedavileri neden yaptığımı sorduktan sonra soruyu başka bir terapiste sormamdı (konsültasyonu yapan kişiyle aynı kişiydi). Gerçekleşmeyen tazminat sözü verildi.

Comments are closed.